Baby you are a firework.


>> Kevin Rudolf - Scarred

Nu har vi firat klart min älskade lillebror Daniel som fyller 10 år idag. Fyfan, tiden går för fort - det kändes som igår då han tog sitt första steg och nu är han... ehm stor? haha. Det blev massa mat och trevligheter. Jag blidde så mätt att jag fick står över marängschvissen (hur fan stavar man det egentligen?). Ingen tårta tänker ni kanske - men det är så här att Daniel gillar inte tårta. HAHAH vem fasen gör inte det? Jo, min bror visst hahaha, men jag älskar honom iallafall. ♥ Och vad blev det i present? Jo, en Xbox fick han av mina päron. Lucky bastard haha. Liam lyckades även luska fram att han ville ha Halo Reach, så ah det blev det spelet från oss då. 699 :- för ett spel, det är inte okey alltså hahaha. Tur att vi fick ett bra deal iallfall, hähähä.

Aye, nu blir det filmdags - Going The Distance. Ipoden är på laddning och redo för morgondagens jobb. Jag har packat frulle, lunch och juice. Men först ska jag dra ut Yeppo som fastnat under min säng. Han har klämt in sig emellan mina kartonger (jag har byggt mitt egna lilla lager under sängen med grejer från jobbet HAHAHAHA). Åhhh jag dör - han håller på och crawla ihjäl sig här under hahahaha.

Kommentarer
Postat av: AnnaQ. Jung

Anna somnade juuuu, sen Trieu ringde sen Anna somnade i luren där också hahahahha :D Kunde hänt dig Malin :O

2010-11-29 @ 21:17:40
URL: http://bazzinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0