You thought me how to feel the butterflies over and over


2009-12-21 ♥

Ett år tillsammans med min Liamplutt idag! Gaaaaah, kan inte fatta att det har gått så fort. Det känns som om det var igår vi var på vår försa date, då vi tittade på Transformrs 2, mumsade på Ben & Jerrys, chips och godis. Jag minns alla gånger vi satt i min bill i evigheter och lyssnade på musik och pratade. Sen har vi vår spot uppe i Bredaste också. Blir helt varm i kroppen av att tänka tillbaks hihihi.

Jag vill bara säga att vårt år tillsammans (jag vet att du läser min blogg ässskeling :*) har vart den bästa tiden i mitt liv. I wouldn't change it for anything in the world baby. :'D

It's you&me - Maliam ♥

Kommentarer
Postat av: <3

Awwwwe älskling då :'D. Blev helt varm i kroppen av att läsa detta. Året som har gått med dig har verkligen varit det bästa i hela mitt liv baby, ord kan inte beskriva hur underbar du är <3.



För alltid du&jag <3



Din Liam

2010-12-26 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0