You make me happy when skies are grey.


Arbetsskada #1 - Att man knappt kan sova längre än till 9-10 pga. vanan att vakna tidigt till jobbet.

Jag fick i alla fall ett väldigt gemytligt samt oväntat nattbesök igår av min Liamo, och han kom inte hit tomhänt inte. Det blidde smaskiga fettbomber från BK också - my man. ♥

Sen så hände nog inte så mycket igår. Jag slutade jobbet vid 19.30 - fredagar är banne mig den skönaste jobbdagen. Man jobbar ju knappt hahaha. Men ändå kom jag hem och hade ont i ryggen/nacken (arbetsskada #2). Fick för övrigt ett sms från M som ville - eller ah rättare sagt - hade bestämt att jag skulle byta skift nästa vecka. Men denne person var nog inte beredd på mitt hårda och bestämda svar som sa att jag absolut inte tänker byta skift, men att jag kan behålla mitt skift som jag är på nu. Fick tillbaka ett sms som löd "okey, bra". Hahahaha, fan heller att jag tar 2:a skift nästa vecka. Jag hade nog hellre inte jobbat något alls isåfall.

Sen fixade jag med lite julklappar och andra presenter. Är det bara jag som finner det skitkul och slå in grejer eller? hahahah :D Nej, nu kurrar magen så jag ska nog gå och fixa lite frukost. Och om någon frivillig vill komma och rasta min Yeppo i kylan så är det bara att slå en pling, hähähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0