You can count on me like 1, 2, 3


>> Bruno Mars - Count on me

Vaknade för en stund sen av att min poster ramlade ned på mig, höll på att skita ner mig av rädsla hahaha. För övrigt ser det it och vara en fin dag; jag ser genom mitt fönster att den sibiriska vintern inte har lämnat Värnamo, min hals är fortfarande irriterande och gör smått ont, mitt hår är helt okontrollerbart. Jag ser fram emot att köra till jobbet också - not. Igår var helt fruktansvärt. Jag bara gled över vägen och så hade jag like the cherry on top en lastbil som terroriserade mig hela vägen från Värnamo till Forsheda. Uppskattas inttttttttttttte.

Nu måste jag dona lite med en pärm som ska in till revisorn innan jag sticker iväg till jobbet (anledningen till varför jag är uppe så tidigt..). Men först! Frukost och lite nätjakt efter The LBD (Little Black Dress). Jag beställde hem en klänning igår natt, men det är visst inte säkert att den ens kommer hem till mig innan nyår. Så jäkla typiskt, jag kollade igenom en miljon sidor och lyckades hitta EN klänning som föll mig i smaken - och så ska det lätt vara något som strular. :(

And I'm off locos,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0