There's chemicals in the clouds


Awesome, jag har suttit i en halvtimme och rensat bort julmust som jag/Liam (minns inte vem som gjorde det faktiskt haha) spillde igår på mitt tangentbord. Not fun.

Annars har jag haft en riktigt myshelg med min baby. I lördags blidde det en tripp till Ullared där det fyndades lite julklappar och grejer. Vi fick även med oss hem ett flak julmust i burk, jag är så nööööööjd. Och i söndags rådde... rena rama degningen. But I like. :D

Jag vet inte riktigt om jag är trött eller inte just nu? Var tvungen och vakna vid 5 imorse. Yepp, I'm back att Trelleborg. Fick ett samtal i fredags (jag som var taggad på lite semester från jobb-världen ett tag.....) om att de ville ha in någon som är erfaren och kunnig. Ehhm.. jag har endast jobbat där 4 dagar i oktober, samt 4 dagar i november. Men okey, om det klassas som erfaren och kunnig så. ;) hahahha. Morgonskift har jag denna veckan i alla fall. Och jag måste säga att det är faktiskt skönare och jobba det skiftet än eftermiddagsskiftet. Visserligen är det en hiskelig pina att vakna på morgonen, men arbetstiden går fortare och man förlorar inte hela dagen.

Men min comeback i Trelleborg var inte gemytlig någonstans. Jag fick sitta och omsyna blåa gummi ringar från 05.54-14.00. Samma tråkiga skit hela dagen. Morgonen var värst, jag bara nickade till gång på gång på gång.. Fyfarao, tanken på blåa gummiringar gör mig spyfärdig. Tanken på en viss dam på jobbet idag gör mig också spyfärdig. Hon stod bredvid mig (hon skulle låna vågen lite snabbt) och så hostar hon hela jävla tiden utan att hålla för. Bara rakt ut sådär 10 cm bredvid mig. Satan va vidrig.

Nu ska jag krypa ner i mitt täcke med en fet chipspåse, en burk kall julmust och titta på det nya Desperate Housewives avsnittet som äntligen kommit ut! Woopwoop.


Kommentarer
Postat av: mari

skulle inte våga säg så om jag va du :o vem vet om du vaknar upp flintskallig ;) mohahaha

2010-12-09 @ 12:31:09
URL: http://tashti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0