Raise your glass if you're wrong in all the right ways.


Fy satan va seg min dator är. Kan det bero på att jag har haft på den non-stop i flera dar nu? Näääääää...

Idag har det vart hard workwork - 05.54-14.00. Jag fick drygt 4 timmars sömn totalt inatt, men jag klarade mig rätt bra ändå. Jag slumrade inte till eller något framför skiftledaren som kanske (men bara kanske) har hänt en gång tidigare, HAHAHA. Menmen, efter jobbet blidde det lite julklappsshopping med min mor in Värnamo City. Och kvällen spenderades hos min vagel Mari tillsammans med Lindabinda. Det involverades mycket bus och fisar, tog musten ur mig totalt. Men jag är nöjd hahaha. :D

Nu ska jag sätta på en film och slå in julklappar. DET ÄR FÖR SJUTTON GUBBAR JULAFTON SNART, fan va mysssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0