I'm a space bound rocketship and your heart is the moon. And I'm aiming right at you.


On repeat right now: Eminem - Space Bound

Today Malin has a tired. Everyday Malin has a tired. Hahaha.

För övrigt har det vart en riktigt awesome jobbdag. Under morgonen så stod det stilla under en timme på grund av diverse komplikationer med containrar som vi behövde. Det var inget mer med det - shopping time. Alla klättrade runt på pallarna och letade efter finsaker att ta hem haha. Jag hittade två spotlights, en stjärn-julstake på fot, en vit julstake till Mari och en taklampa till mamma. Yepp, det var dagens fynd det. Under lunchen kollade vi även upp hur mycket grejerna på jobbet är värda - och fyfan vilka summor. Jag dör. Undrar om morfar vet att den lilla lysande snögubben jag gav honom kostar ca 1500 kr ute på marknaden? hahaha. Undra hur mycket lagret som jag samlat ihop under min säng är värd?!?!? Det måste bli runt 10 K, no doubt. Hmm, blocket nästa kanske? hähähä.

Och på tal om ingenting så vill jag bara tala om att jag avskyr att vara bil-lös. Jag känner mig handikappad. No kiddin'.

Menmen, nu har One Tree Hill laddat klart. Så jag ska tralla iväg till köket nu och fixa lite te och sedan glo på det. Jag ska glo på One Tree Hill alltså, inte téet. Ville bara klargöra det ifall någon missförstod. För jag läste om den meningen och insåg att det lätt kunde misstolkas. Alltså att jag skulle glo på mitt te dä. HAHAHAHA. Åh hjälp så skadad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0