.


Playing right now; David Choi - By my side

Åhhhh va typiskt. Jag hade mina ögon lagda på en speciell grej på nätet som jag hittade förra veckan. Men jag tänkte la att det inte var så bråttom med att beställa då.. och när jag kollade nu så fanns den inte i lager längre. hate myself hatemyself. Nu vill jag ha det ännu mer eftersom jag inte kan få tag på det. Hahaha.

Såg visst att jag inte bloggat på ett tag, hoppas inte att min frånvaro har skadat alltför många människor... hahaha, nee men jag har faktiskt inte pallat bara. Jobb och livet tar ganska mycket tid. Denna veckan är det 2:a skift som gäller! Inte så farligt som jag fasade. Gårdagen gick väldigt snabbt. Jag fick stå vid 751 hela dagen med flummiga Amanda, och fan va vi jobbade. Det var fullt ös hela tiden. Tror Outi (vår skiftledare) var nöjd asså hähähä. Efter jobbet igår hade jag en liten date med miss. Windi uppe i Bredasten. Bk-latte och cancerpinnar, like the good old times. Awwwe det var så mys och träffa henne igen, väldigt längesen sist ♥

Nu har jag lite hemliga grejer att pillelipilla med. Men föööööööööörst - frukost. Igår blidde det inte mycket mat i magen för min del, och nu säger verkligen magen ifrån haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0