.



Jag kom hem från Jungpung nyss. Var där och chillade biffen med henne, Muulan och Yeppo, åh så mys. Och nu sitter jag här i min säng, tänker på all ledsamhet som skett idag. Typ att jag fick veta en kvart innan jag skulle sluta jobbet idag att det inte blir något mer jobb framöver? Fyfan alltså, jag blev/är så jävla ledsen. Trodde ju att jag hade garanterat jobb fram tills slutet av december, ah det trodde alla på jobbet att de hade. Men icke sa nicke. This suckssss. Mitt jobb hos Stena har fan vart det mest softaste jobbet någonsin. Jag skulle seriöst kunna tänka mig jobba där typ.. ah länge i alla fall. Sen har vi skapat ett sånt bra team också allihopa. Kommer faktiskt sakna folket, och jag har bara jobbat där i en månad. Trodde aldrig jag skulle skapa en sådan gemenskap med 5 total strangers när jag började jobba där för en månad sen. Aja, nu är saker och ting som de är. Få se vart jag får jobb härnäst - jag har en känsla på mig att det kommer bli i Forsheda and its makes me wanna cry.

Eftersom de var sista arbetsdagen idag så fick vi tillåtelse att lasta hur mycket grejer vi ville ur lagret. Tack gode gud hade jag min mosters Volvo (kombi), så en hel del fina grejer blev det att ta hem. Och nu är det helt proppfullt av kartonger under min säng, och en del av väggen här i sovrummet är täckt av staplande kartonger hahaha, detta ser inte okej ut.

Aye, nu ska jag gå iväg och sätta mig i ett hörn och dränka mina sorger i te. Jag får i alla fall sova ut imorgon - inte ens det ser jag fram emot. Åh va emo jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0